14/5/09

Η Φυσική Αγωγή πυλώνας του «έξυπνου σχολείου»

Η Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής κ. Δήμητρα Σακοράφα
«Η διδακτική του κλασικού αθλητισμού στην αυλή του σχολείου, σύμφωνα με τα Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ.» ήταν το θέμα της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Τρικάλων και αφορούσε τους γυμναστές.

Η ημερίδα διοργανώθηκε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων σε συνεργασία με την σχολική σύμβουλο Φυσικής Αγωγής και το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησε πλήθος γυμναστών που έσπευσε να ενημερωθεί περαιτέρω για τις δραστηριότητες που αφορούν τον κλασικό αθλητισμό και μπορούν να υλοποιηθούν στις αυλές των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης άνοιξε με χαιρετισμό της σχολικής συμβούλου Φυσικής Αγωγής κ. Δήμητρας Σακοράφα, η οποία αναφέρθηκε στην προοδευτική διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στο σχολείο.

«Τελευταία γίνεται λόγος για το «έξυπνο Σχολείο» και πως ένας από τους πυλώνες, που θα στηριχθεί, είναι η Φυσική Αγωγή.
Όλοι έχουν αντιληφθεί πως η Γυμναστική είναι παιδεία και είναι το βασικό συστατικό του πολιτισμού.
Για το λόγο αυτό, επιβάλλεται η μεθοδική και προοδευτική διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής, ώστε να επιτευχθεί ο άμεσος στόχος της μέσα στο γενικό εκπαιδευτικό μας σύστημα».

Η κ. Σακοράφα αφού παρουσίασε στους συναδέλφους της πώς διδάσκονται τα αγωνίσματα στίβου και οι δραστηριότητες για την ανάπτυξη της Φυσικής Κατάστασης σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο πρόσθεσε:

«Οι μαθητές μέσα από τους αγώνες αποκτούν γνώσεις και εμπειρίες διαδικασίας, οργάνωσης και διεξαγωγής των αγωνισμάτων, είτε ως αθλητές είτε ως κριτές ή θεατές.

Εξάλλου, επειδή ορισμένα αγωνίσματα χρησιμοποιούνται και ως δοκιμασία σε εισαγωγικές εξετάσεις των ΤΕΦΑΑ, στρατιωτικών σχολών, κ.α. θα πρέπει να μην αποφοιτά μαθητής χωρίς να γνωρίζει την τεχνική, τους κανονισμούς και τη διαδικασία διεξαγωγής των αγωνισμάτων της σφαιροβολίας, των αλμάτων μήκους και ύψους και των δρόμων».

Το πρόγραμμα της ημερίδας συνεχίστηκε με τις εισηγήσεις των κ.κ. Δημήτρη Σούλα αναπληρωτή καθηγητή του ΤΕΦΑΑ που αναφέρθηκε στην διδασκαλία των δρομικών αγωνισμάτων στο σχολείο, Δημήτρη Κοντονάσιου καθηγητή του ΤΕΦΑΑ που επικεντρώθηκε στην διδασκαλία των δραστηριοτήτων στις ρίψεις και Ιωάννη Κουτσιώρα καθηγητή του ΤΕΦΑΑ πουαναφέρθηκε στα άλματα στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Πηγή:
Του ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΑΓΓΑΡΑ
, Η ΕΡΕΥΝΑ 10 Απριλίου 2008, αρ. φύλλου 14877, σελίδα 10, http://www.e-erevna.gr


Αναζήτηση Θεμάτων Φυσικής Αγωγής στο διαδίκτυο

      Google Custom Search