ΑΣΕΠ, Κυριακή 1-2-2009, ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ, ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΟΥΣ 2008
(ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3Π/2008)
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Κλάδος: ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Κυριακή 1-2-2009
(ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3Π/2008)
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Κλάδος: ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Κυριακή 1-2-2009
ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
(συντελεστής βαρύτητας 60%)
Να απαντήσετε στα επόμενα δύο (2) ισοδύναμα ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
(συντελεστής βαρύτητας 60%)
Να απαντήσετε στα επόμενα δύο (2) ισοδύναμα ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο:
Στο πλαίσιο διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής σε μαθητές Δημοτικού, βρίσκεστε αντιμέτωπος/η καθημερινά με περιπτώσεις παιδιών που διστάζουν να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες του μαθήματός σας, επειδή αντιλαμβάνονται ότι υστερούν έναντι των συμμαθητών τους ως προς τις σωματικές και κινητικές τους ικανότητες. Ποια στοιχεία θα προσθέτατε στη διδασκαλία σας για να τονώσετε την αυτοπεποίθηση/αυτοαντίληψη των μαθητών, ώστε να αποβάλουν το φόβο τους για την άσκηση, να βελτιώσουν τις ικανότητές τους και να αγαπήσουν τη γυμναστική και τη σωματική δραστηριότητα γενικότερα;
ΕΡΩΤΗΜΑ 2ο:
Με βάση τις γνώσεις σας γύρω από τη βελτίωση της μυϊκής δύναμης μέσω της προπόνησης στην εφηβεία:
α) θα θέτατε τη μυϊκή ενδυνάμωση ως στόχο στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής στο σχολείο (Γυμνάσιο – Λύκειο) και πώς θα την ενσωματώνατε στο σχεδιασμό του μαθήματος;
β) πώς θα εντάσσατε στη διδασκαλία σας ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής το θέμα της ενημέρωσης των μαθητών σας γύρω από τη χρήση απαγορευμένων ουσιών για γρήγορη και υπέρμετρη ανάπτυξη μυϊκής δύναμης;